26.11.2012

Liebster Award

Sain pari päivää sitten blogihaasteen Sofialta. Oon itseasiassa saanu tän jo joskus aikasemminkin, mut en sillon muistanu tehdä. Tässä olis nyt. Kuvituksena saa nyt mennä omat pärstäkuvat....

"This little award is all about discovering new blogs and helping those with less than 200 followers to get recognised."

1. EACH PERSON TAGGED MUST POST 11 THINGS ABOUT THEMSELVES
2. THEY MUST ALSO ANSWER THE 11 QUESTION THE "TAGGER" HAS SET FOR THEM
3. THEY MUST CREATE 11 MORE QUESTIONS TO ASK BLOGGERS THEY HAVE DECIDED TO TAG
4. THEY MUST THEN CHOOSE 11 BLOGGERS WITH LESS THAN 200 FOLLOWERS AND TAG THEM IN THEIR POST
5. THESE LUCKY BLOGGERS MUST THEN BE TOLD
6. THERE'S NO TAG BACKS


11 asiaa minusta

1. Oon 22,46v, tarkistin IRC-Gallerista....HAhah. Joo mulla on käyttäjätunnari siellä edelleen.
2. Mulla on synttärit kesäkuussa. Samana päivänä ku Johnny Deppillä eli 9.6. Suunnilleen niihin aikoihin on myös yleensä jotkut kivat festarit.
3. Oon seitsämän henkisen perheen eka lapsi, mulla on siis 3 siskoa ja 1 veli.
4. Musta tulee kohta inttileski yyyh.
5. Mä tykkään ihan hullusti joulusta. Ihanaa et se on taas kohta.
6. Oon koukussa aamudataukseen. Aamulenkin jälkein puuro, kahvi ja läppäri=parasta.
7. Mun paniikkihäiriö on taas alkanu nostaa päätään. Ärsyttää.
8. Mä "harrastan" salilla treenaamista. Pienempänä harrastin taitoluistelua 8 vuotta. Niistä kuvioista mulle tuli molempiin polviin rasitusvammat. Ne ei onneks enää vaivaa, lähti kunnolla paranee kun aloin käydä säännöllisesti salilla 2007.
9. Juuso on mun paras ystävä, samalla kun se on myös mun rakkain.
10. Vihaan shoppailua, vaikka haluisinkin aina uusia vaatteita.
11. Mulla on krooninen matkakuume. Tahtoisin kovasti Aasiaan, mut voisin lähtee vaikka samantien myös Lappiin.


11 kysymystä by Sofia

1. Uskotko horoskooppeihin? Länsimaisiin, kiinalaisiin...?
- En, mut niitä on ihan hauska lukee!

2. Milloin viimeksi itkit? Miksi?
- Eilen kun tuli jälleen surku Juuson tulevasta lähdöstä.

3. Mikä on kiinnostavin kulttuuri? (Esim. kiinalainen, egyptiläinen...)
- Japanilainen on musta aika kiehtova.

4. Mikä oli vahvin aineesi koulussa?
- Yläasteella kuvis, se oli aina kybä kun muut oli 5-7...

5. Miten käyttäydyt riidellessä? Oletko aina oikeassa, haukutko, menetkö lukkoon?
- Mä en kauheesti riitele. Sanon mikä ärsyttää ja ootan mitä tulee takas.

6. Lempikirjasi? Perustele valinta.
- Mike Monroen elämänkerta. Ainoo kirja jota oon jaskanu lukee putkeen. Se koukutti.

7. Mikä oli haaveammattisi alle kouluikäisenä?
- Delfiinien kouluttaja :D

8. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi? Luettele viisi positiivista asiaa ulkonäössäsi.
- En oo, en oo koskaan ollu. Nykysin onneks edes hetkittäin joskus. Viis asiaa, kauheen vaikee. Silmät. Olkapäät. En keksi enempää.

9. Onko sinulla allergioita?
- Ei oo. Oon aika onnekas!

10. Jos voisit muuttaa yhden asian menneisyydessäsi, mikä se olisi?
- En mä varmaan muuttais mitään. Ei tuu ainakaan äkkiseltään mieleen.

11. Kumpi on tärkeämpi - perhe vai ystävät?
- Apua en mä osaa vastaa!



11 Kysymystä seuraaville.

1. Miten vietät joulu ja mitä se merkitsee sulle?
2. Milloin alotit blogin kirjoittamisen ja miksi?
3. Kuinka pitkä olet?
4. Tärkeimmät ihmiset?
5. Perheenperustaminen vai uraputki?
6. Lemppariruoka?
7. Missä haluisit asua? Perustelut kans.
8. Tän hetkiset lemppäribiisit?
9. Onko uudenvuoden lupauksia? Jos on niin millaisia?
10. Mitä odotat tulevalta vuodelta?
11. Mitä tekisit jos voittaisit lotossa?

Haastan siskot eli Veeran ja Pinjan, sekä Niinan ja Sinnan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti