16.11.2012

Synttärit

Eilen oli mun kummijäbän synttärit. Ne oli TIkkurilassa iltapäivällä. Sitä ennen mentiin Juuson kaa pöyrii taas Jumboon. Ostettiin viel yks osa syndelahjaa, käytiin Prismassa kun siellä on asiakasomistajapäivät alennuksineen ja Seppälässä. Sieltä löysin vihdoin kivan mekon.

Matkaan lähdin tukka kiinni, kun Juuso on aina välillä pyytänyt että pitäisin. Yleensä pidän vaan töissä ja kotona ollessani sotkunutturaa. Nyt yritin jotain vähän siistimpää.



Tultiin Tiksiin vähän yli neljä. Siellä se kaks vee pikkujätkä hihittei tuolissaan.


Mä toin lahjaksi mageen t-paidan ja pienen Hot wheels kuplan. Äippä ja pari siskoa autto vähän lahjan avaamisen kanssa.


Tarjolla oli hyvää kakkua ja muita synttäriherkkuja.


Veeti sai ite puhaltaa kynttilän. Yksi veljistä näytti ekaks mallia ja sit jäbä osas ite puhaltaa.


Oltiin synttäreillä johonkin seiskaan ja sit mentiin vielä käymään Vantaanpuistossa. Haettiin sieltä meijän Viron tilaukset, nyt on taas baarihyllyssä täydennystä. Hengattiin siellä jonkun aikaa ja lähdettiin himaan.

Koska eilen oli vapaata, meni päivät taas ihan sekasin. Nyt on perjantai, mut mä oon ihan jossain muussa päivässä. Ehkä maanantaissa tai jotain. Tänään on iltavuoro kybään asti. Huomennakin on töitä, mut vaan kuuteen. Juuso lähtee pikkujouluristeilylle. Mä meen ehkä kattomaan Viiville jotain leffaa. Tulossa varmaan ihan kiva vkl.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti