12.11.2012

Harmaa sunnuntai

Eilen oli aika perus tylsä sunnuntai. Mä en ihan kauheesti tykkää sunnuntaista. On ihan sama, et onko töissä vai vapaalla, aina on samanlainen sunnuntaifiilis. Eilen mulla oli vapaata. Juuso meni töihin. Mulla olis ollu tehtävälistalla kämpän siivoominen, mut se vähän jäi kun väsytti enkä sit saanu mitään aikaan. Kävin aamulenkillä, söin aamupalaa ja lähdin käymään maalaismarkkinoilla Myrtsissä.


Kelasin aluks mennä sinne ehkä jopa kävellen, mut kun astuin pihalle ja huomasin et naamaan tulee ärsyttävää tihkusadetta, päätin hypätä autoon. En sit ollut markkinoilla kun pienen hetken ja tulin takas himaan syömään. Ärsyttävä sää...


Ostin lounaaks muikkuja sieltä markkinoilta. Meil ei ollu himassa mitään ruokaa ja kaupat oli kiinni. Mä oon suuri muikkujen ystävä, joten ostin. Miks muikut on aina niin kalliita? Parhaita muikkuja oon syöny pienempänä Rääkkylässä Kihaus festareilla. Niitä herkkuja voittanutta ei ole! Ne oli semmosia superpieniä neulamuikkuja, rapsakoita.


Sen verran mä ehdin markkinoita kiertää, et ostin taas kuivattuja mansikoita. Ostin niitä viimeks viinimessuilta, mut ne tuppaa aina loppumaan nopeesti. Ostin myös pähkinöitä.


Illalla kun Juuso oli tullu töistä, käytiin Juuson faijan luona isäinpäivän kunniaksi syömässä. Saatiin sieltä kauhee kassillinen kaikkii ruoka juttuja, kun Jarkka lähti tänään reissuun. Kassissa oli esimerkiks mustaamakkaraa, namnamamamanmmmm! Myöhemmin tultiin takas himaan kattomaan BB.



Tänään on taas töitä. Illalla meen hakemaan porukat kentältä, kun ne tulee Dubaista. Sitä ennen pitäis mennä salille. Missä on mun salimotivaatio? Tahtoisin sen takas...

2 kommenttia:

  1. Muikut maistuu kyllä aina täälläkin. Minkä hintaisia nuo kuivatut mansikat oli? Vaikuttaa mielenkiintoiselta, ite en oo koskaan niitä maistanut. :)

    VastaaPoista
  2. Ne on toooosi hyviä! :) Puoli litraa makso 5e, litra 9e.

    VastaaPoista