14.11.2012

Pihviä

Mulla oli pitkästä aikaa eilen aamuvuoro, menin ysiin. Oli vähän väsyny fiilis, kun yöunet ei ollu kauheen pitkät. Käytiin eilen Juuson kaa hakee porukat kentältä ja niitten kone oli myöhässä. Onneks aamulla alkoi paistaa aurinko, se virkisti mieltä. Juuso heitti mut duuniin.



Työpäivä meni ihan kivasti. Mulla oli vaan kokoajan hullun kylmä! Vielä ei uskalla ihan kauheesti kerrospukeutuu, koska sit kun tulee oikeesti kunnon pakkaset niin eipä oo enää mitään enempää puettavaa. Lopputyöpäivästä alko väsyttää ihan kauheesti.

Pääsin viideltä. Juuso tuli taas mua hakemaan. Käytiin shoppaamassa mun kummijätkälle synttäreilahja ja sen jälkeen mentiin mun porukoitten luo kuuntelemaan Dubaijuttuja ja syömään.



Ruuaksi oli ulkofilettä, bataattia ja salaattia.



Illan aikana katottiin myös reissun kuvat. Mulla tuli nyt pieni polte, et olis kiva itekkin käydä Dubaissa. Vaikuttaa aika mielenkiintoselta mestalta. Lämmintä riittää, ruoka on tosi hyvää, rakennukset aika kreisejä. Lentomatkakaan ei oo kun joku 6h. Täytyy kattoa jos joskus pääsis lähtemään. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti