22.11.2012

Pastaa ja jädee

Eilen oltiin Juuson kanssa molemmat taas Sodexolla. Meillä oli iltapäivällä 4h vuoro. Aluks kelattiin, et jee tulee kivan rentopäivä mut toisin kävi. Rentous muuttu kauheeks sykkimiseks hahah. Sellasta se duuni lentokentällä on lässynlässynlää. Töiden jälkeen tultiin himaan tekee safkaa, sytytettiin kynttilöitä ja ooteltiin viereita saapuvaksi. (Hehe, kiva toi katulamppu joka hohtaa suoraan meille sisään.)


Esa ja Jonna tuli meille syömään. Ne toi mukanaan pari pulloa punkkua ja mä tein pekonipinaatti pastaa. Vähän pelkäsin että tuleeko siitä hyvää, kun keksin sen vaan nopsaa. Kyl oli ihan jees.


Nautiskeltiin viiniä ja jutskailtiin kaikkee. Juuson intti oli usein aiheena ja inttileskeys. Esa tuli just vähän aikaa sitten intistä himaan, Jonna joutu kestämään leskeyttä 9kk. Luulen että mulla on sama aika edessä...


Viinien lisäks E ja J toi vattujätskiä, kermavaahtoo ja vaahtokarkkeja. Namnam.



Hengailtiin reiluun puoleenyöhön asti ja sit Jonna ja Esa alkoi tekee lähtöä kotiin. Me mentiin siitä aika nopsaan nukkumaan. Tänään on taas töitä kentällä, ollaan eri vuoroissa. Juusolla alkaa yhdeltä ja mulla puol kaks. Sen jälkeen mennään ehkä taas käymään Jumbossa. Täytyy hankkia juttuja tulevia pikkujouluja varten. Ei vaatteita, ne mä päätin jo muutamia päiviä sitten yrittäen välttää törkeen asukriisin... Mulla on uus kiva mekko! Tosin voi olla, että asukriisi iskee silti. Yhyy, hienoa olla minä.

Kiitos eilisestä Esa ja Jonna! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti