14.11.2012

Martensit

Mulla oli tänään pitkästä aikaa jalassa kunnon talvisaappaat, Dr. Martensin Jennyt. Mä en haluis vielä käyttää mitään talvivaatteita, kun ei oo ees pakkasta. Tänään kuitenkin vetäsin mörssärikengät jalkaan töihin lähtiessä. Nahkatakista en vielä luovu, vaikka onkin vähän kylmä. Kun pitää jalat lämpiminä, pärjää vähän kehnommallakin takilla.


Tänään oli kiva duunipäivä, oli hyvä tiimi. On kiva kun töissä on eri ikästä sakkia. Eniten suunnilleen mun ikäluokkaa, mut tänäänkin mun tiimissä oli yks herra, jonka tyttäret on noin mun ikäsiä ja toinen jäbä vajaa kolmekybänen saman alan edustaja kun mä. Oli kiva kuunnella niitten juttuja.

Nyt oon jotenki ihan poikki. Kai toi viilee ulkoilma väsyttää. Siihen viel töissä sykkymiset. Mulla oli kauhee nälkä, kun tulin himaan. Juuso oli kivasti tehny ruuan lähes valmiiks.





Ruuan kanssa katottiin Areenasta Metal Evolution dokkaria, joka pyörii maanantaisin Teemalla. Saman heebon, Sam Dunnin tekemiä metallimusaan liittyviä dokkareita on enemmänkin. Mä tykkään niistä tosi paljon. Kannattaa kattoa!

Kohta lähetään Juusben kaa salille. Huomenna on molemmilla vapaapäivä, iiiiihanaaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti