18.11.2012

Leffalauantai

Tänään oli aikamoinen päivä. Pari ärsyttävää juttua. Aamulla menin salille, vedin hyvän syvienlihasten treenin, sain sen valmiiks reilua tuntia ennen kun mun piti lähteä dösällä töihin. Lähin kävelemään kohti kotia ja sit tajusin että mun avaimet on siellä........ Juuso töissä. No siitä alkoi paniikkikohtauksen buustaama avaintenhakureissu. Kiitokset vaan Nasselle, joka pysty jeesaa. Ehdin käydä vielä suihkuttelemassa salihikoilut ja syömäänkin ennen kun jouduin hyppää bussiin.

Töissä oli muuten kiva päivä, mut teloin sormeni. Jäi yhden pöydän väliin inhottavasti. Mukavat kivut loppupäiväksi. Tein kuitenkin duunipäivän ihan loppuun saakka. :) Töiden jälkeen tulin käymään himassa syömässä. Juuso lähti Hesen pikkujouluristeilylle ja mä lähin Viivin ja Joonaksen luo kattomaan leffaa.


Katottiin Doghouse. Mä toin leffaevääks vihanneksia, dippiä ja vähän suklaata. Myös Pinja ja Pyry tuli käymään.


Doghouse on brittiläinen zombikomedia. Miesporukka lähtee syrjäiseen pikkukylään viettämään perus jätkälomaa, bissee ja naisia. Kaupungin naikkoset pimahtaa ja niistä tulee eläviä kuolleita. Sitten lähetään pakoon, mut kaikki ei aina mee ihan putkeen. Siinä perusidea. Ihan hauska leffa, kun ei ota kovin vakavasti. Taitaa olla tarkotuskin. :D

Mä tulin vasta äsken himaan. Mun piti tulla vähän yli kahdentoista dösällä, kun mä en kauheesti diggaa kulkee yksin öisillä kaduilla. Kun menin dösärille, huomasin et se dösä johon mun piti mennä, ei enää kulkenutkaan siitä. Ennen se meni. Lähdin sit kävelemään. Se ei edes oikeestaan kauheesti ärsyttäny aamuisen avainsekoilun ja sormen telomisen jälkeen. Pääsin turvallisesti kotiin.


Nyt oon ihan väsy. Täytyis varmaan kohta mennä nukkumaan. Mä oon viimeks kesän alussa nukkunu yksin. On vähän outoo. Täytyy totutella. Kohta nukun yksin vähintään puol vuotta, jos kaikki menee niinkun pitäisi. Vähän se ahdistaa. Luulen että pari ekaa viikkoa on kauheinta. Eiks yleensä intissä olla ne pari ekaa viikkoa kiinni? En kauheesti tiiä noista jutuista, vaikka useet kaverit onkin käyny intin. Ne inttijutut tuppaa menee vähän toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Nyt opettelen kyllä kuuntelemaan kun Juuso sinne lähtee. Aikoinaan kelasin että, ihanaa mun ei tarvii olla koskaan inttileski. Ex kävi sivarin. No, toisin kävi. Varmaan se on sit koettava.

Huomenna on vapaata. En laita herätystä ollenkaan. Herään kun jaksan ja lähden aamulenkille sitten. Luulen et herään kuitenkin aika aikasin. Ihan viimestään sit kun Juuso tulee sieltä ristelyltä. Maanantaina alkaa viiden päivän työputki, jossa pari pitkää iltavuoroakin. Seuraava vkl kokonaan vapaa. PIKKUJOULUT!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti