12.7.2010

Biitsii ja pihvii

Käytiin myös sunnuntaina Hietsussa. Nyt mukana oli Juuso ja Samu. Törmättiin rantsussa myös mun porukoihin ja ne toi meillä vähän leipää ku oltiin taas kuolemassa nälkään, kiitos.


Kun oltiin biitseilty tarpeeks mentiin........MÄKKIIIN! Aika yllättävää. En edes jaksanu ottaa sieltä kuvia, koska niitä on jo tarpeeks. Mä sentään tilasin jotain muuta ku neljä nugettia. Maco wrapin. Se oli ihan jees.

Illalla menin salille. Vähän oli nuutunu olo ja treeni oli vähä huono. Salin jälkeen menin J:n luo ja tehtiin kevyt iltapala. Sisäfilettä, lohkoperunoita ja pippurikastiketta! Pihvin paistamisesta tuli niin kauhee käry, et palohälytinki alko soimaan. Mä aijon jatkossa laittaa ruuista tarkat reseptit, mut en vielä tästä, koska en kattonu yhtään miten Jii sen teki. Lohkopeunat oli ainaki pakastimesta. :D


J on hyvä pihvinpaistaja. Viininä meillä oli Laurus punaviiniä. Ollaan juotu sitä aikasemminki saman ruuan kanssa, mut siitä on ainakin pari vuotta aikaa. Se oli eka punaviini mhin tykästyin. Ihan hyvää oli vieläkin, mut kyllä on oma maku vähän muuttunu.

Olin vähän täys olo syömisen jälkeen, vaik mun annos oli pienempi. Katottiin leffaa, Shawshank redemtion. Se oli must tosi hyvä!

Tänään vois mennä vaikka biitsille? haha. Kattellaan mitä päivä tuo tullessaan. Nyt mä tiskaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti