15.7.2010

Jätskiiiii!

En menny eilen lenkille, pyöräily Laaksolahteen sai riittää. Ennenku lähin kävin Viivin kanssa Fidassa ja hengailtiin ulkona. Fidasta ei löytyny mitään.


Mä oon käyttäny nyt muutaman päivän Pinjan vanhja Converseja. En tiiä onko aidot, ostettu Hong Kongista ja näyttää kyl aidoilta, mut hinta oli ehkä femman. Ne on söpöt, vaaleenpunaset! Pinja ei enää ite käytä tennareita ja mä oon aino kenen jalkaan ne menee meijän perheestä. Tai ehkä ne menis Pyrylle, mut sille toi väri ei ehkä ihan natsais.


Pyörä oli lainassa Veeralta, joka lähti eilen Portugaliin. Lähin ajaa Laaksolahtee päin, matka kesti ehkä puol tuntii. J oli liikkeessä jalan, jote se ei ollu vielä ehtiny paikalle, menin siis vastaan. Laaksolahti näytti ihan kivalta alueelta. Ku oltiin löydetty toisemme, mentiin Vohveliin. Se oli tosi kivan näkönen mesta ja kaikki syötävät näytti tosi hyviltä. Otettiin jätskiä, koska siks oltiin sinne tultu. Täytyy kyl käydä uudestaan kokeilemassa muutakin.


Annokset oli tosi hyviä ja henkilökunta mukavaa! Mua aina hirvittää syödä jätskiä (tai muita herkkuja), mut nyt olin päättäny, että syön ja yritän unohtaa vammastelun. Ku oltiin valmiita, lähettiin takas Myrtsiin päin. J käveli ja polvin hitaasti vieressä. Ei se matka ees kestäny kauheen kauan. Tosin, en kattony yhtään kelloo, mut ei ainakaa tuntunu yhtään tylsältä. Kesken matkan mä bongasin MUSTIKOITA! Oli pakko pysähtyy, koska mä rakastan mustikoita. Namnamnammmm. Lapissakin jäin viime reissulla välillä jälkeen ku löysin hyviä mustikoita. Täytyy mennä oikeesti keräämään joku päivä.

Tänään on Olka. Vähän on edelleen huono fiilis siihen liittyvistä jutuista, mut tänään on toivottavasti kivaa ku Krisse tulee Porista moikkaa meitä! Jeejee!

Eilen Viivi näytti mulle trailerin yhestä leffasta. Naurettiin sille ihan törkeesti! Pakko mnnä kattomaan, jos se vaan tulee suomeen. Laitan sen tännekki... Hahahahhahah.



En taaskaan pysty lopettaa nauramista ku katoin tän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti