5.7.2010

Su

Eilen mentiin taas Hietsuun hetkeks. Siel oli paljon possee ja mä kävin uimassa. Uiminen on niiiiiin ihanaa, varsinki meressä. Ei ehtitty olee kauheen pitkään ku piti lähtee yksiin rippijuhliin.


Mä tahon uudet bikinit. Noi on kyl kivat, mut yläoa on pikkusen liian iso ja oon muutenki kyllästunu bikineihin, jotka menee niskan takaa. Ne painaa niskaa niin, et tulee hedari. Mun on tosi vaikee löytää hyvän kokosia yläosia. Meen ehkä tänään tai huomenna Jumboon kattomaan löytyiskö.

Illalla kiivettiin J:n kanssa jättärille kattomaan ilta-aurinkoo. Miks kesä ei voi kestää vaikka puolta vuotta.


Käytiin makuunissa vuokraamassa leffoja. Katottiin Naisen kivitys. Se oli aika kauhee ja perustu tosi tapahtumiin. Tavallaan mua melkein itketti, mut tavallaan suututti. Se oli niin epäreiluu. Kannattaa kattoa.


J heitti mut kotiin. Oon täällä nyt jonkun aikaa. Oltiin hetki vielä parvekkeella. Mulla tuli mieleen hyviä muistoja vuosien takaa.

Tänään sen salin pitäis oikeesti aueta. Mä lähen kohta tarkistamaan asian. Toivottavasti olis auki. Tällä viikolla aijon nähä muutamia kavereita, juhlia Willin kanssa ja käydä salilla. Nautin myös pari päivää Viivin ja Veeran kanssa meijän kodista ilman porukoita, Pinjaa ja Pyryä. Nautin myös kesästä.

1 kommentti: