19.7.2010

Simari

Lauantai iltana lähettiin J:n kanssa yksille synttäreille ''Simariin'' Annankadun ja Simonkadun kulmaan siistiin kimppakämppään. Siellä oli tuttuja ja liikaa kaikkee hyvää syötävää, joista en voinu pysyy erossa.


Mä kokeilin shishan polttamista. Oli ihan jännää. Oli muutenki taas kiva ilta. Lähettiin J:n kaa vikalla junalla ennen yötakstaa. Oli niin siistii et kello oli yli yks ja ulkona oli edelleen lämmin. Mä en vaan voi olla hehkuttamatta tätä kesää! Aaahhh.

Nyt mun pitaa tehä yks juttu mitä en yleensä tee... Mä ajon ihkuttaa yhen tyypin tyyliä. Mun mielestä Lady Gaga on ihan törkeen siistiin näkönen! Se on niin ihanan friikki! On myös toinen juttu mikä mun pitää myöntää. Oon kuunnellu sen musaa salaa. Varsinki Alejandro on jääny mun kuuppaan. Voevoeeeee...


Joskus ku en tienny Gagasta mitään, piirtelin koulussa matikan tunnilla vaatteita ja ne muistutti aika paljon sellasia vaatteita mitä Lady Gaga käyttää. Jännää. Lady Gaga on hot.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti