5.7.2010

La

Lauantaina lähettiin suhtaikasin J:n ja Tiinan kanssa käymään Mirjalla. Ei olla nähny Mirjaa pitkään aikaan. Samalla katsastettiin Mirjan perheen uusi talo ja jälkikasvu. Siellä oli hoidossa myös kolme karvasita palleroa. Sain heti kaverin, joka muistutti vähän puuhkaa.


Mirjan tyttö Enni oli kasvanu jo aika isoks. Siitä ainakin tajus kuinka kauan on kulunu edellisestä näkemisestä.


Ulkona oli tosi lämmin, joten hengattiin suuri osa ajasta terassilla. Oli kiva nähä. Mirjalta porhallettiin hakee Jonnaa. Mä, J ja Jonna oltiin menossa kattomaan uusinta Twilightia. Heitettiin Tiina himaan ja ajettiin mäkin kautta Hietsuun. Söin mun salaatin ja sit lähettiin J:n kaa käppäilee Hietsun rantaviivaa. Harmi, et meillä ei ollu paljon aikaa ku mä en oikein tajunnu miten nopeesti se menee.


Lähettiin Bristolille. Siellä ei ollu paljookaan porukkaa, joka oli musta vähän outoo. Meillä oli hyvät paikat parven ekalta riviltä. Olin kuullu joiltain, et leffa ei oo kauheen hyvä, mut musta se oli ihan hyvä. Semmonen perus Twilight, söpöilyä, vampyyrejä ja ihmissusia. Mä en tajua sitä Cullen ihkutusta, must se on ärsyttävä ja näyttää välillä ihan vajarilta ku se kattoo sitä Bellaa. Mun mieleen on enemmän ne ihmissudet. Se Jacob on ihan hottis, mut en mä sitäkään ihkuta.


Ennen leffaa tulevissa trailereissa oli kaikki sellasia leffoja, mitkä voisin mennä kattoo. Täytyy varmaan ostaa sarjalippuja. Välillä ei oo yhtään sellasia leffoja mitä menis kattomaan.

Leffan jälkeen käytiin Kaisaniemessä moikkaamassa Viiviä, joka oli aika hehkeissä tunnelmissa. Käytiin myös kaivarissa hengailemassa. Sitten menintiin kaikki koteihin. Käytiin J:n kanssa vielä vuokraamassa leffa Makuunista. Vuokrattiin Edge of darkness, siinä on Mel Gibson. Oli hyvä leffa, mut ei jaksettu kattoo ihan loppuun ku alko väsyttää kauheesti. Katottiin aamulla loppuun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti