8.7.2010

Hiljaa virtaa Vantaa

Näin tänään mun kummitätiä, Annelia joka oli mun kaa sinä Vantaan Laurin jutussa. Oltiin Jumbossa. Löysin ittelleni uudet bikinit jeejee! Käytiin Amarillossa salaateilla ja juteltiin kaikkee. Kuuden maissa lähin kotiin päin. Mun piti siis mennä Willin kaa juhlimaan, mut se ei nyt natsannukkaan. Will saa lahjansa huomenna. Kävin mannissa ostamassa mun uusin bikineihin alaosan ja tulin kotii. Datailin facebookissa ja kelailin, et olis kiva lähtee ulos ku oli niin lämmin ja kiva sää. Tykkään kesäsin/keväisin hengaa Vantaankoskella. Siel on nättii. Jutskailin Juuson kaa ja sain siitä seuraa ittelleni! Otin ponin ja polkasin Vantaankoskelle.


Mä oon vähän kade tosta Jusben putkesta... Mä kaivon tänään mun kätköistä ne vanhat tennarit, joista oon joskus kirjottanu. Ne oli paremmassa kuosissa ku mä muistin. Ne on siis ollu mulla 13-vuotiaasta saakka ja ne meni vähän huonoon kuntoon vuoden 2004 Ankkarockissa. Olis pitäny olla kumpparit. Ne on pesty moneen kertaan ja ne alkaa olla jo aika valkoset!


Koskella on kiva hengaa ku vasi pauhaa vieressä ja on hauska kattoo ku jengi kalastaa. Tai meinaa putoo sinne ku ylittää koskee hahah. Voin taas hehkuttaa kuinka mä tykkään vedestä! Koskella oli niin kuuma ja kostee, et tuntu ku olis ollu jossain ulkomailla, siistii!

Löydettiin myös tuttuja viime leiriltä. Käytiin moikkaa ja mentiin valosillalle hengailee. Aika kulu nopeesti ja yhtäkkii kello oli jo 23! Mä aattelin et olis voinu mennä aikasin nukkuu, mut ei taskaan onnistunu. No ei se haittaa. Mä aluks ajattelin et meen yksin sinne koskelle hengaa, mut hyvä et Juuso sano, että se voi tulla mukaan. Oli jeessiiiiiiiii!

Oli kiva polkee himaan ku aurinko laski ja oli vieläki lämmin. Kuuntelin kasari Madonnaa ja yritin saada ittestäni hyvää ajokuvaa, mut sain aikaan vaan tyhmiä tärähtäneitä kuvia ja autoilijoiden hämmentyneitä katseita.. HAha.


Mua muuten edelleen äsyttää meijän uus sali. Menin sinne tänään enkä saanu tehtyy jalkatreenii kunnolla ku siellä ei oo enää ku pari jalkalaitetta. Noooouuuuh. Mä toivin, et sinne tulee ees jotain vanhoja laitteita tai sit uusia, jotka korvaa niitä. Must tuntuu, et suurin osa uusista laitteista on tarkotettu vaan yläkropalle. Murmurmur. Tekis melkein mieli vaihtaa salia. Ne uudet laitteet on mulle myös liian isoja. Jes.

Huomenna Olka, toivottavasti tulee porukkaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti