5.7.2010

Pe

Perjantaina oli se Dion muistelukeikka ja cruisingit. Mä tein meillä pizzaa ennen stadiin lähtöä. Meil on himassa aina pizzaperjantai. En yleensä osallistu, koska syön vaan harvoinpizzaa. Nyt olin messissä ja tein ite pizzan mulle ja Jiille.


Ei ehkä näytä kuvassa hyvältä, mut oli kyllä hyvää! Teen pizzapohjan nykyaan kokojyvävehnäjauhoista, tulee paljon maistuvampaa ja parempaa. Tein pohjasta myön tosi ohkasen. Päälle laitoin tomaattipyrettä, jauhelihaa jonka olin maistany makeellasoijalla, chipotlella ja cajunilla, salamia, herkkusieniä samoilla mausteilla, vähä mozzarellaa ja parii eri juustoo. Oli aika rasvasta ja tosi hyvääää.

Kokeiltiin tehä ite mohitoja. Ollaan kokeiltu ennenki, mut nyt vähän eri aineksista. Hyvää oli sekin. Ehkä vähän makeempaa ku normi mohito, mut raikasta silti.


Tiina liitty seuraan. Saatiin kyyti stadiin meijän porukoilta ku neki oli menos kruisii. Jäätiin jo Kinopalatsilla veke kyydistä ku meijän piti mennä hakee leffalippuja. Käveltiin sieltä kauppatorille. Tykkään niin paljon kesäisestä Helsingistä.


Viimenen kuva on musta paras. HAhah. Päästiin kauppatorille ja siellä oli taas ihan törkeen siistei autoja. Tykkään käydä cruisingeissa, tää oli nyt eka kerta tänä vuonna ku pari edellistä kertaa on menny vähän mökään huonon sään tai jonkun muun takia.


Kauppatorilta lähettiin kävelee Tavastialle. Meil kävi hauska juttu. Mulla, Jiillä ja Henkalla oli liput, mut Tiinalla ei. Ku oltiin jo lähellä Tavastiaa, joku jädä jöi Henkalle käteen palanpaperia ja huus perään, et siinä oli lippu keikalle. Tiinakin siis tuli mukaan. Keikka oli loppuunmyyty.

Jengii oli paljon ja mä en nähny aluks mitään. Irtauduin poruksta ja hetken päästä olin jo ihan edessä! Siellä oli hyvä meno. Muut oli sitä mieltä, et keikka ei ollu mikään hirveen hyvä, mut musta se oli ihan ok. Ari Koivunen veti mun mielestä tosi hyvin pari biisii.

Keikan jälkeen joillain oli nälkä ja minnekkäs päädyttiinkään? Oisko mäkkiin.


Mä sain Jiiltä pari nuggettii ja olin tyytyväinen. Lähettiin Henkan kyydillä veke nukkumaan. Tässä vielä pari videoo keikalta. Ei oo mun kuvaamia.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti