1.7.2010

Kesä on paras

Nyt on ollu pari päivää kivat säät! Mä oon käyny lenkkeilemässä ja hengannu J:n kaa. Kesällä lenkkeily on kivaa, muuten se on must aika vammasta.

Pari päivää sitten mentiin Jiin kaa stadiin fiilistelee kesää. J pääs töistä, haki mut ja sit ajettiin Tiketin kautta kaivariin. Will bongas meijät venjensä kanssa ku ajettiin! Mä meen Willin kaa ens viikolla vähän kemuttamaan ku sillä on syndet jeejee! Mä hain Tiketistä mulle, J:lle ja Henkalle liput huomiselle Tavastialle keikalle, jossa muistellaan Dioo. Sit mentiin kaivariin syömään eväitä.


Mä olin tehny päivällä papusalaattia ja kanafileitä. Toi papusalaatti kuuluu mun lemppareihin ja on tosi nam. Ohje löyty Yheteis hyvä-lehdestä, mut en enää kato sitä vaan yritän muistaa kaikki ite ja siks siitä tulee aina vähän eri makus... Siihen tulee siis kikherneitä, jotain tummii papuja, sipulia, omppuu, aurinkokuivattuu tomaattii, tonnikalaa, kapriksia, vähän oliviiöljyy ja etikkaa.

Ku oltiin syöty ja hengailtu tarpeeks lähettiin kävelee autolle päin. Käveltiin Helsingin jäätelötehtaan kiskan ohi ja mä huomasin, et MUN VANHA LEMPPARIMAKU ON TULLU TAKAS!


Banaanijätski! Yleensä en tykkää baananijutuista mut toi on ihan sairaan hyvää. Söin sitä aina pienenä, mut sit se lähti jostain syystä listoilta veke ja oli poissa varmaan yli 10v. Otettiin puokkiin yks pallo, vaikka aattelin, et ei mitään herkkuja enää. Samalta maistu ku ennenkin!
Toinen lemppari on sitruuna. Banaani ja sitruuna yhessä on kans oujeahhh.

Eilen mä menin Jiitä vastaan ku se pääs töistä. Mulla oli ongelmia tajuta minne mun pitää mennä, ku en osaa yhtään liikkua espoossa... Löysin sit kuitenki perille, ihme. Käytiin katsastamassa J:n duunin lähiranta, mut se oli tosi pieni ja täynnä lapsia. Lähettiin muualle. Päädyttiin Haukilahden rantaan, ku J:n duuniaveri oli kai suositellu sitä. Ranta oli ihan kiva, mut ku päästiin sinne, aurinko meni pilveen. Kierrettiin rantaa ja jäätiin hengaa kallioiden päälle. Se oli aika iso mesta, kivoja hiekkaplänttejä ja mukavia kalliokohtia. Välillä aurinko kurkki pilvistä ja sillon oli tosi lämmin.

Mä voisin taas hehkuttaa merta. Mä en tajuu mikä siinä niin kiehtoo, mut se on vaan musta tosi magee. Tahtoisin asuu jossain meren rannalla. Aina ku heräisin aamulla ja kattosin ulos, eka mitä näkisin olis meri. Se on vaan jotain niin kaunista. Pienenä mä halusin olla merenneito ja asua meressä. Hahaha joo, kai mä haaveielen siitä vieläki.


Pidin eilen ekaa kertaa päällä tota uutta tunikaa, joka on Seppälän aleista. Mä en oikein osaa päättää näyttääks se hyvältä vai ei. Tavallaan joo, mut sit välillä musta tuntuu et näytän et oisin raskaana ku se on tollanen löysä. Se menee myös tissien päältä vähän hassusti. Pitäis olla pienemmät boobsit, vaik en mä mikään Pamela oo.

Salin pitäis aueta tänään muuton jälkeen, täytyy käydä tsekkaamassa. Ihanaa päästä salille taas, en oo pystyny bodaa pitkään aikaan kunnolla ku heti kesän aluks oli se ripari, sit ehin pari päivää bodaa ku sali meni kiinni muuton vuoksi. Illalla taas Olka, toivottavasti sinne tulee paljon tuttuu possee, mä haluun nähä kavereita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti