9.7.2010

Voihan perse

Eilen oli tosi kuuma ja hiostava päivä. Olin lenkilla aamupäivällä ja oli pikkusen tukalaa! Muuten kyl jees, tykkään ku on sairaan kuuma. Näin Miraa päivällä ennen Olkaa. Istuttiin vaan Martsarilla ulkona ja juteltiin dieteistä. :D Mira on alottanut atkinssin. Käytiin myös kaupassa kattomassa mitä kaikkee se voi syödä. Otettiin fetaa ja mentiin mutustelee sitä.


Tulin nopee käymään himassa ennenku lähin kirkolle. Just ku olin lähössä alko tulee vettä ihan törkeesti taivaalta! Tosi isoja pisaroita. Kesä sateet on tavallaan siistejä, mut ei sillon ku pitäis mennä johonki. Lähin ulos, heti ku olin kävelly pariaskelta olin jo IHAN MÄRKÄ. Päätin, että juoksen loppumatkan. Ku pääsin kirkolle olin ihan über märkä. Mulle naurettiin, koska näytin valehtelematta just siltä et olisin käyny suihkussa vaatteet päällä! Matkaa meiltä kirkolle on ehkä 200m.

Olkassa ei ollu mitenkään kauheesti porukkaa, muutama perus kävijä ja vähän tän kesän riparilaisia. Mulla oli kokoajan kylmä, ku olin kastunu, eikä ollu toisia vaatteita tietenkään mukana.

Kun tulin illalla himaan, aattelin et vois tänään oikeesti mennä aikasin nukkuu. Datasin vähän aikaa ja menin sitten sänkyyn. Kello oli siinä vaiheessa 23. Kelasin, et voin ihan hyvin lukee vaikka puol tuntii Nikki Sixxin Heroiini päiväkirjaa ja mennä sit nukkumaan. No ylääripylläri, jäin siihen koukuun ja menin nukkumaan vähän jälkeen yks. En ees saanu heti unta ku mietin kaikkia juttuja ja sit ulkoota kuulu ihan kauhee pamaus ja pelästyin! En tiedä mikä se oli, toivottavasti kukaan ei ampunu. Sillein kävi yks kesä.

Aamulla heräsin herätyskelloon, jonka olin lattanu siks et pääsis hyvissä ajoin salille ja sit vaikka aurinkoo ottamaan. Mua väsytti ja makasin vaan sängyssä. Sitten puhelin soi ja sain kuulla ei niin kivoja uutisa kirkolta. Puhelun jälkeen sekosin ja mulle tuli tosi paha mieli ja musta tuntu, et päivä meni pilalle. Nyt yritän kasailla itteeni ja lähtee kohta sinne salille. Olispa mulla nyrkkeilysäkki, jota vois hakkaa ku on huono mieli.

Tahon tänää tehä jotain kivaa. Haluun piristyy. Nyt v*tuttaa ja huolella. Se on aika harvinaista mulle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti