8.7.2010

Vanhaa

Mä löysin vanhoja kuvia koneelta. Laitanpa tänne pari ihan huvin vuoks.

Pita 14v talvella, vähän jälkeen mun riparin. Piirsin yhessä vaiheessa aina tollasen tähten eyelinerillä:


Tässä mä oon just täyttäny 15v ja oon menossa kattomaan Mötleytä. Oli sairaan kova keikka! :


Sama kesä, rällästys kesä:


Syksy, jolloin mä menin ysille:


Sama syksy, melkein talvi:


Kevät 06:


Ysiluokka ohi, luuseri fiilis, arvasin et en päässy mihinkään kouluun:



Pita 9.6.06 16vee! Käytiin sushilla ja mä sain lahjaks stereot:


Kesä 2006, mun ja J:n kesä:


Kukkaismäki 06, ekä leiri missä olin isosena. Siel tutustuin Jupeen:


Mä voisin laittaa vaikka miljoona kuvaa. Vanhoista kuvista tulee aina muistoja mieleen. Ehkä mä joskus laitan lisää. Sen ainakin teen, et kerään kaikista vanhoista ripareista kuvia ja teen sellasen riparipostauksen. Nyt voisin mennä vaikka nukkumaan, vähän ahistava olo. Huomenna pirteenä salille. Kuulin huhuu, et sinne olis tullu jotain vanhoja laitteita takas! Jeejee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti