7.7.2010

Brrummm

Eilen oli kiva päivä. Kun olin saanu itteni kuosiin aamulla, tai siis päivällä, lähin käymään asioilla. Löysin mun kaapista kivan paidan, jota en oo käyttäny sataan vuoteen. Paita on Jullen, mut mä toivon, et se ei haluu sitä enää takas!


Lähin, tein vähän salapoliisihommia ja kävin ostamassa pari lahjaa Alkosta. Kävin myös ostamassa ittelleni syötävää. Porukat on poissa ja Viivi ja Veera tykkää syödä esim pastaa, mä en. Ostin raejuustoo, rahkaa, tonnikalaa ja omppuja. Niillä pärjää hyvin muutamia päiviä. Liikuin mun pyörällä. Tuli ihan sairaan kuuma ajaessa ku oli tosi hiostava ilma ja ukkosta. On mulla kyl hieno pyörä!


Hengasin himassa siihen asti, et lähin tapaamaan kavereita. Nappasin kypärän kainaloon, hupparin laukkuun ja lähin treffauspaikalle. Tuntu vähä tyhmältä ottaa hupparii mukaan ku ulkona on tosi kuuma, mut mopon kyydissä on kivempi ku ei tuule yläkroppaan.

Lähettiin treffauspaikalta Flamingoon. Juuli kyysäs Niinaa, Juusbe mua ja samu sai mennä ihan yksikseen. Sato vettä ja oltiin ihan märkiä ku päästiin perille. Käytiin Coffee housessa kahvilla.


Hengailtiin Flamingossa jonkun aikaa ja lähettiin sitten menee. Juuli joutu lähtee omille teilleen, mut me muut ajettiin mun entiselle työpaikalle, Kaivokselan mäkkiin. Samu otti Niinan kyytiin.


Samu tilas hullun teamboxin ja 3 garlic dippii! Hullu jäbä. Mä tietysti kaloripellenä aloin heti kertoo paljon missäki on kaloreita... Haha. J ilmesty myös paikalle. Se tuli syömään juhla-ateriaa kouluun pääsyn kunniaks. Oon ilonen J:n puolesta!


Porukka pieneni taas vähän ku Niina lähti menee. Me lähettiin kans vähän sen jälkeen. Samu otti Jiin kyytiin, ajettiin J:n kautta meille kattoo leffaa. Mä tykkään oikeesti ihan sikana olla jonkun kyydissä. Mä tahtoisin oman mopon kuhan saan ajokortin! Sillä olis kiva ajella kesäsin. Oikeesti haluisin kyl prätkän, mut ei oo kyl vielä ainakaan varaa hommaa siihen korttia. Joskus sitten.


Tänään nään mun yhtä kummitädeistä. Sitä ennen meen varmaankin salille ja illalla pitäis keksiä jotain Willin kaa. ONNEE WILL 18v!! Nyt vähän hyvää musaa ja sitten salille tai lenkille, jeaah.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti