13.7.2010

Kuuma

Ooooh... Ihanaa ku on näin kuuma! Mä nautin. Eilen oltiin J:n kanssa jättärillä. Pistin vähä evästä reppuun ja ajoin Malminkartanoon sen jälkeen ku J pääs töistä. Roudattiin pyörät huipulle ja tehtiin leiri.


Siellä ylhäällä tuuli mukavasti ja oli silti kuuma. Nyt on ihan sama, et onko sisällä vai ulkona. Siis lämpötilan puolesta, jokapaikassa on ihan yhtä lämmin. Myös yöllä. Viime yö meni vähän reisille ku menin vihdoin aikasin nukkumaan, mut eihän se uni sit tullu ku rytmi vähän sekasin. Ihan sama, olo on ihan pirtee silti.


Olin laittanu evääks leipää, jotka syötiin eilisen viinin jämän kanssa. Jälkkäriks oli vähän mansikoita, joita Viivi ja Veera oli roudannu pitkin Myrtsiä. Ei ollu kauheen hyviä, vähä kitkeriä. Ehkä siks ne oli niin halpoja.


Löhöiltiin muutama tunti. Mä meinasin pariin otteeseen nukahtaakki. Törmättiin myös yhteen tuttuun. Ku lähettiin, edessä oli pitkä alamäki. Mä en ees pystyny ajaaa koko matkaa alas, ku se tie oli hiekkaa. Aika löysää hiekkaa.

Käytiin Makuunissa ja vuokrattiin Zero days. Se kerto kolmesta kaveruksesta jotka sai kirjeen, et ne joutuu Irakiin. Näyttelijöinä siinä oli yks American pie heebo, Elijah Wood ja joku jota en tienny. Oli outo leffa ja aika pitkäveteinen. Ite en kauheesti diggaillu.

Kohta mä meen salille. Päivällä Laaksolahteen uimaan ja illalla leffaan Samun, Juuson, Juulin ja Niinan kaa. Taas pääsee mopoilemaan! Jeeeeeee. Mennään kattomaan uusin Shrek.

Täs vähä hyvää rokkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti