26.1.2013

Leffassa

Eilen kun pääsin duunista, treffasin Juuson kampissa. Morjestin samalla myös Mikkoa, joka oli Juuson kaa levyostoksilla. Mikko läks aika nopsaan kotia kohti, mä ja Juuso mentiin romanttisesti Heseen syömään ku oli kauhee nälkä. :D Käytiin myös Tennarissa olevassa kahvilassa ennen leffaa. En muista nimee mut cappucinot oli jees!


Juusbe esitteli löytöjään levykaupasta. Nyt on se Helloweenin uusin, josta puhuin hetki sitten et pitäis ostaa. Joku Stam1nan DVD oli kans tarttunu messiin.


Kaappari alkoi klo 18.50. Meillä oli perinteiset leffanaposteltavat messissä. Aasiakaupan herkkuja!


Nyt on vähän vaikee sanoo leffasta mitään. :D Jäi vähän sellanen wtf -fiilis molemmilla. Ihan hauska ja viihdyttävä mut vähän outo. Jussi Vatasen kohdalla oli vaikee pidätellä pokkaa, kun se olis voinu heittää muutamaan väliin just hyvin Napapiirin sankareista tutun "pari muuttujaa" kommentin hahah. Ihan jees leffa oli ja lentokoneiden katselu on aina jees. ;) Tuli muuten taas vähä ikävä kentälle!


Illalla kun tultiin himaan, katottiin vielä Vampyyrien imussa leffa. Parodia Twilightista hahaha. Sai kyl nauraa välillä aika hyvin. Päätön huumori on välillä niin jees. Jatkoin myös tukkaurakkaa. Ostin KC color maskin sävyssä caramel ja läväytin sen mun lettiin. Tässä lopputulos. Anteeksi aamunaama.


Mun mielestä sävytty ihan kivasti. Hassuu edelleen miten noi vaaleimmat kohdat ei värjäydy, vaikka mä ainakin luulin et niihin tarttuis helpoiten. :D En tiiä, en oo mikään pro näissä jutuissa.

Tänään olis tiedossa ne kemut. Katotaan pysyykö vireystaso kunnossa. :D Herättiin tänään vähän ennen puol seiskaa hahah. Must on kyllä jees herää aikasin, ei mee ainakaan päivä hukkaan. Toivottavasti tänään on hauskaa. Mua vähän jännittää kun tää on eka kerta lähtee bilettämään Juuson lähdön jälkeen. Pelkään et mulla napsahtaa jostain syystä hirvee angsti päälle. Toivotaan että ei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti