9.1.2013

Väsyttää

Hehe, tuli nukuttua viime yönä reilu 3h... Nyt on vähän höppänä olo. Mä en vaan saanu unta vaikka olinkin väsyny jo muutaman päivän kun en oo muinakaan päiviniä nukkuna kovin hyvin. Tää päivä töissä menee varmaan ihan nopsaan. Kohta ollaan lähdössä mun ekalle kuvauskeikalle. Tällä kertaa oon ihan vaan katseluoppilaana et nään miten homma toimii. Perjantaina olis sit varmaankin jo oma keikka.


Oon haalinu tälle viikolle aika paljon ohjelmaa. Ihan vaan siks et saan vähän ajatuksia muualle. En väkisin. Ihan kivoja juttuja tulossa! Tänään Laura tulee meille, huomenna meen Viivin kanssa kattomaan Piin Elämän, perjantaina taas vähän treenaamaan Veeran kanssa Lady Lineen. Lauantaina Tatjan ja Heidin treffaus stadissa. Sunnuntaina moikkaamaan Juusbee, se on kyl samalla vähän ahdistavaa.

Ens viikoks en oo vielä sopinu mitään. Yritän olla myös vähän ittekseni. Ei mulla edes ihan kauheesti oo iltasin aikaa tehdä juttuja, varsinki sillon kun on salipäivä. Oon himassa vähän ennen kuutta, syön, sulattelen, bodaan ja sit kello onkin jo niin paljon et pitää yrittää mennä nukkumaan. Se on ihan kiva kun päivät menee ainakin siinä mielessä nopsaan. :) Ens viikolla voisin vähän pyöriä kaupungillakin.

2 kommenttia:

  1. Mäkin jouduin 7.1 päästämään oman Juusoni inttiin. Se hetki kun halattin siinä sotilaskodin portilla, tuntui aivan käsittämättömän pahalta, purskahdin samantien itkuun ja itkin koko loppupävän :( eikä oo helppoa kyllä vieläkään. Omani pääsee onneksi perjantaina iltalomille, joten nähdään edes muutama tunti<3 ikävä on kova =(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juusot intissä! Mua inhotti kun jouduin lähtee sillon maanantaina kasin jälkeen töihin. Varsinki se hetki ku laitto oven kiinni ja toinen jäi vielä kotiin... Mäkin haluisin jo kovasti päästä käymään sinne muutenkin kun omaistenpäivään. Ehkä ens viikolla sit?

      Poista