8.1.2013

Toisen päivän iltana

Käydäänpä taas fiiliksiä läpi. Mua jotenki edes vähän helpottaa kirjoittaa, kun en ihan hirveesti jaksa kenenkään kanssa jauhaa. Muutamien tyyppien kanssa kyllä. Tänään oli ihan ok päivä, jos taustalla kalvaavaa ahdistusta ei lasketa mukaan. Niinkun jo aamusella kirjoitin, heräsin tähän päivään silmät sikkuralla ja ihan väsyneenä. Lähdin taas duuniin Viivin kanssa samalla junalla.


Duunissa meni jälleen ihan kivasti, välillä tosin oli hullun vaikeeta kun ikävä ja ahdistus tuli pintaan, mut pokkani pidin. Katsottiin Linan kanssa muutamat uutismokat youtubesta ja naurettiin tekstarimokille. Heheh... Mun työkoneella ei vieläkään oo kaikkea mitä mun työhön tarviin, enkä oo vieläkään ihan täysillä päässy messiin mut onneks oon jo vähän saanu tehä juttuja.


Töiden jälkeen treffasin Veeran Myrtsin Lady Linessa. Mulla on sinne viiden kerran ilmaiskortti. Tarkotus oli mennä testaamaan Zumbaan mut mulla tuli pupu pöksyyn ja tyydyin vaan saliin. Veera sanoi, et ihan hyvä että en sit tullu. Mulla on kauheet ennakkoluulot kyseistä harrastusta kohtaan ja siellä oli kuulemma ihan lame vetäjäkin joten mun viimesetkin kiinnostuksen rippeet oli kadonnu. Oli muuten semiahistava mesta. Kauheesti jotenkin tuttuja naamoja ja pelkästään naisia. Perjantaina kuitenkin takas ja testaamaan Bodycombat. Jos vaikka tälläkertaa ihan oikeesti.

Salilla mun oli taas välillä vaikee pidättää itkua. Juuso laittoi aijemmin viestiä että yrittää soittaa mulle iltasella. Mulla oli puhelin kokoajan hollilla, jos vaikka sinä aikana kun olin salilla olis tullu hyvä hetki soittaa. Ei tullu. Lähdettiin Veeran kanssa Louhelaan. Faija oli jälleen kutsunu mut syömään pihviä, sisäfilettä. Hyvät oli mätöt ja kiva että sain syötyä. Sen on ollut tässä parin päivän sisällä vähän vaikeeta.

Louhelassa kaikki meni hyvin, mulla oli ihan kivaa ja pystyin olee ihan normaali itseni. Kotimatkalla se itkukohtaus taas iski ja keskikin sitten pari tuntia. Eikä Juusokaan edes voinut soittaa. Se itketti vielä enemmän, mut ymmärrän sen kyllä et miks ei. Aika tiukat aikataulut ja paljon hommaa. Pari viestiä pystyttiin laittamaan ennen kun siellä tuli hiljaisuus. Juttelin hetken aikaa Lotan kanssa, joka ehkä vähän helpotti oloa. Lotta on siis samassa tilanteessa, Juha lähti myös Santtikseen.


Fiilis ja olo muutenkin on ihan paska, mut just nyt ei ainakaan itketä. Datailen tässä sängyssä vielä hetken ja sit yritän nukkua. Huomenna mä nään Lauraa pitkästä aikaa. Se joutuu varmaan kuuntelee mun angstauksia... Yritän toki hillitä itteeni mut ehkä se voi toimii sille hyvänä harjotuksena kun se opiskelee papiksi. :)

Juuso laittoi viestiä, et siel on ihan jees. Välillä kalvaa inhottava ahdistus ja ikävä mut välillä on ihan jees. Huomenna pääsevät kuulemma jo vähän käsittelee aseita. Kiva kun Juuso on alunperinkin asennoitunut inttiin ihan hyvällä mielellä. Kunhan nää eroahdistukset tästä helpottaa niin luulen että sillä on oikeesti ihan kivaa siellä. Toivottavasti tulee uusia tuttavuuksia ja muutenkin hyvät kokemukset. Kyl mäkin tuun selviimään ja ootan itsestäni sitä että oppisin nauttimaan enemmän omista tekemisistä. Tällä hetkellä tekis mieli vaan huutaa et V*TTU MITÄ PASKAA!!! Hahah... Kiitos, anteeksi ja hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti