23.1.2013

Uutta tukkaa

Mun on välil tosi vaikee alottaa näistä tekstejä. :D Tahtoisin aina välillä laittaa "päivän asu" kuvia, mut kun tää nyt ei oo mikään muotiblogi niin tuntuu vähän hölmöltä. Kyl mä välillä kirjottelen vaatteista mut yleensä ne on naamioitu jonkun muun tekstin yhteyteen. No ihan sama. Tän näkösenä lähdin tänään töihin. Päällä muutaman vuoden takainen luottomekko ja niittipaita. (joka on kyl edelleen aika luottis). Muutenki koko look aika samaa kun muutama vuosi sitten.


Töiden jälkeen Viivi ja Nasse tuli meille. Tein ruokaa. Tokaa kertaa tän inttileskeyden aikana... En vaan jaksa. Viivi tuli laittamaan mun tukkaa. Värin merkki oli Syoss ja sävy golden caramel blonde. Jostain syystä vaaleimmat kohdat mun tukasta jäi aika vähäisele värille, mut muuten tuli ihan kiva. Nyt mulla on super trendikas liukuvärjäys melkein. Ei tää väri kyl kauheesti muuttunu. Vähän vaan sävytty.


Paremmat kuvat olis toki tullu luonnonvalossa päivällä, mut oon vähän hätähousu. Paras tulos on kun laittaa tukan nutturalle. Olis saanu koko päästä tulla yhtä kivan värinen, mut tääkin on kyl ihan jees.


Toisaalta on ihan kivaa et tukka on vähän raidallinen. Näyttää luonnollisemmalta. Ehkä jatkan tätä värjäys operaatioo jossain vaiheessa. Tässä vaiheessa Viiville kiitokset avusta!

Juuso tulee huomenna illalla taas kotiin. Vaikka on ollukkin vajaa viikko, on mun tän viikon fiilikset ollu taas tosi huonot. Ärsyttää kun  ei se ahdistuminen ei tuo Juusoo yhtään sen nopeemmin himaan takas. Ei mua enää ahdista se yksin oleminen, mut mua ahdistaa se et Juuso ei oo täällä. En ees pysty ihan hirveesti riemuitsemaan siitä, et Juuso tulee kotiin kun tiedän et kohta se taas lähtee. Tää on niin väärin. Mun on pakko jotenki saada muutettuu ajattelutapaa. Kyl mä tietenki oon taas hetken super onnellinen kun Juuso on täällä, mut jotenki pitäis saada helpotettuu tätä fiilistä näinä päivinä lomien välillä.

Nyt kattomaan hetken taitoluistelun EM kisoja. Siellä selostaa mun entinen luisteluvalmentaja. Kohta nukkumaan. Huomenna töiden jälkeen jään stadiin oottelemaan että rakas sotamies saapuu 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti