10.1.2013

Life of Pi

Käytiin tänään Viivin kanssa leffassa. Molemmat päästiin viideltä ja treffattiin Kinopalatsilla. Viivillä on aina sarjalippuja, joten mäkin pääsin vähän halvemmalla. Mentiin kattomaan Piin elämä. Myös mun lempinimi oli yhdessä vaiheessa Pii! Sen jälkeen siitä tuli Pita.



Valittiin 3D leffa. Mä oon viimeks käyny kolmedee leffassa kesällä 2010 ja se olikin ainoo kerta ennen tätä. Viivi naureskeli mulle kun se käy ite leffassa tosi paljon. Pleksit oli edelleen yhtä päheet kun sillon muutama vuosi sitten.


Leffa oli hieno. Kumpikaan meistä ei tienny juonesta oikein ennen mitään. Päätettiin trailerin takia mennä kattomaan, kun näytti niin hienolta. Muutenkin oli mun mielestä hyvä. Tarpeeks yksinkertanen juoni, ei kuitenkaan yhtään tylsä, hienoja kohtauksia ja sopivasti liikuttavuutta. Toimi hyvin 3D. Viivikin diggas. Emmä kyl tiedä et onks toi 3D homma ihan 14e arvoista, mut ihan siistiä kuitenki.  Meil nyt oli ne sarjaliput joten hintaa jäi "vaan" 9e. Kiitoksia Viiville leffaseurasta!



Leffan jälkeen oottelin taas kuulumisia Juusolta. Soitti kun oltiin junassa. Mun oli pakko mennä vessaan puhumaan kun kaikki ahdistustunteet vaan kuohahti ja mä en voinu kun itkee. Tuntu tyhmältä kun olis ollu kiva jutella ihan rauhallisesti, mut en pystyny yhtään kontrolloimaan sitä hysteriaa... Onneks saatiin juteltua niinkin kauan kun mä hyppäsin Martsarissa pois. Loppua kohti oli helpompaa ja angsti itkukin hellitti. Oli kiva kuulla vähän juttuja Santahaminan meiningeistä.

Eilen kirjotin, et miten yks pikku juttu voi tuntuu siltä et maailma kaatuu, nyt voin kirjottaa et miten yks pikku puhelu voi helpottaa niin paljon. Nyt on paljon levollisempi mieli, vaikka ikävä onkin törkee. Juuso oli myös päässy tänään käymään padillaan netissä ja pystyny kirjottaa mulle kaikkee miten siellä on menny. Se oli jees! Laitettiin tossa vielä muutama viesti. Ei ollu kuulemma pinkka kunnossa, aijaijaijai!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti