11.1.2013

Vkl viettoon

Kohta alkaa olla ekat arkipäivät inttileskenä ohi. Aika karuu meininkiä on ollu, jos joku ei vielä näistä mun vuodatuksista oo sitä huomannu. :D Tänään oli mun ekat kuvauskeikat töissä. Mua vähän jänskäs, mut ei liikaa. Pieni jännitys on aina hyvästä, se potkii eteenpäin. Löysin kuvauspaikoille hyvin ja kuvauksetkin oli ihan jees. Täytyy vielä vähän kyl harjotella ihmisten ohjaamista, et saa just sellasia kuvia kun toivoo. Enhän mä oo kuvannu kun tuttuja ihmisiä ja niille on helpompi sanoo. Mut kyl tää tästä.

Töiden jälkeen kävin Veeran kanssa taas Lady Linessa. Nyt tuli testattuu se bodycombat. Mua nolottaa niin, olin ihan hukassa kun oli kauheen vaikee kattoo sitä vetäjää kun se oli meihin päin ja huus et "oikeelle, vasemmalle". Mullahan on noi suunnat muutenki tosi hallussa ja sit se viel oli meihin päin niin en pysyny aluks yhtään messissä. Muutenki koko juttu tuntu tyhmältä! Loppua kohden oli ihan jees kun oli lyöntejä ja hyvää pompputreenii jaloille. En oikein tiedä lähtisinkö toiste, katsotaan.

Jumppailun jälkeen tulin tänne yksinäiseen kotiin. Venyttelin ja laitoin vähän kynttilöitä ja nyt yritän rentoutua.



Juusokin pääs soittamaan! Tänään oli ollu ekat sotkuvapaatkin ja oli päässy syömään kuuluisia sotkun munkkeja. On oikeesti niin helpottavaa et pääsee juttelee. Ei tullu itkua. :)



Onneks iltavapaat alkaa ens viikolla rullaamaan ja mäkin oon tervetullut sinne sotkuun. Ens viikolla aijon siis matkata sinne joku päivä töiden jälkeen. Sitten meneekin varmaan ihan kivasti perjantaihin asti ja Juusbe tulee kotiin hetkeks. Ootan miltä mun sotamies näyttää kurkkusalaatit päällä, sehän selvii sit sunnuntaina kun mennään Päivin ja Luukaksen kanssa sinne omaistenpäivään. On salee komee! Mul on jonkusorttinen virkapuku/työvaate/vastaava fetissi hahah. Jos Juuso olis menny ilmavoimiin ja päässy sitä kautta joskus lentäjäks niin olisin ehkä päässy kattelee sitä lentäjän kuteissa, uuuh! Komeelta se näytti myös lentsikkasiivojan vaatteissa. Noni taitaa mennä nyt liian villiks.

Loppuun tän päivän soitetuin biisi.



Toivottavasti tänä yönä tulis uni. Huomenna saa myös nukkua pitkään jos nukuttaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti