30.1.2013

Sairastelua

Eilen just kun olin saanu kirjotettuu et oon vähän kipee ja mietin et jäänkö vielä yhdeksi yöksi Louhelaan, mulla alkoi kuume nousta. Jäin siis sinne kun mami vielä sano, et en saa lähtee. :D En mennyt tänään töihin kun olin aamulla vielä kuumeinen. Hengailin Louhelassa siihen asti kun sain kyydin omaan kotiin.


Katsoin vähän Pokémoneja koneelta. Mua ärsyttää kun mulla tulee aina tosi huono omatunto jos oon töistä pois kipeenä. Mun mielestä ei sais tulla, koska jos on kipee niin sit vaan on kipee ja on parempi sairastaa pois. Tuntuu vaan et kaikki asiat kasaantuu jos on töistä pois. Jos haluis tervehtyy ei sais olla stressiä. Pelkään et joudun taas kipuilukierteeseen kun en pysty relaa. Tänään kyllä yritin, mut kaikki asiat vaan pyörii mielessä.


Kun tulin kotiin, kävin ostaa kaupasta Gefilusmehua ja jatkoin sairastelua täällä. Tää mun kuumeilu suhaa ihan oudosti. Välillä laskee ja sit taas nousee. Illalla Mira tuli hetkeks pitää mulle seuraa ja juomaan hyvää teetä.



Huomenna mä meen töihinn, vaikka olisinkin vielä kipee. Sit vaan buranan voimalla. Nyt kuume näyttäis olevan jo laskevaan päin, toivotaan että ei enää nouse. Lihas ja nivelsärkyä on kyl vielä. Väsyttää aika kivasti. Vois tästä mennä lämpimään suihkuun ja sit hautautua peittojen alle ja nukkumaan.

Ootan huomista iltaa. Saan taas kuulla Juudosta ehkä vähän enemmän. Ne on ollu muutaman päivän jollain leirillä ja huomenna tulee takas. Leirien aikana ei voi soitella. Ollu varmaan tosi kivat leirisäät siellä. Paskaa tulee taivaan täydeltä... Huomisen jälkeen Juuso tulee kotiin. Hehkutan tätä varmaan aina syyskuun 18. päivään asti. Kohta on menny 1kk inttiä. Vielä monta jäljellä.

2 kommenttia:

  1. ! Italiaa sun seinällä! Innostuin, oon ite siis puoliks italialainen :D better late than never :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on itseasiassa mun siskon seinä kun bunkkasin sen huoneessa pari päivää. :D Se ja on kunnon Italia fani ja haluis muuttaa sinne kovasti joskus!

      Poista