5.1.2013

Perjantai

Lähdin eilen töistä neljän paikkeilla. Kävin RuoholahdenAlkossa hakemassa jotain kivaa illalle mulle ja Juusolle. Tulin kotiin tuomaan mun koneen ja sitten lähdettiin pikkuhiljaa kohti Myrtsiä Juhan ja Lotan luokse. Siellä pidettiin Juhan ja Juuson inttiläksäreita ja samalla juhlittiin vähän Mikon kotiutumista.


Viivi oli ostanut ittelleen maisteluun Viivi sidukan. On myös Wagner bisseä, se todettiin jätkien kanssa syksyllä huonoksi ostokseksi. Viivi päärynäsiideri meni valitettavasti samaan kastiin. Hyi. Juha teki hienoja jekkubatteryita prodeshakeriin. Iso miekkonen, iso juoma. Myös jekkupullolla oli kokoa.




Paikalla oli aikalailla sama lössi kun uudenvuoden parteissakin.





Jossain vaiheessa lähdettiin vielä muutamalle rakkaaseen kantabaariin, Lunaan. Siellä oli pilkkuun asti, Luna meni kahdelta jo kiinni. Se oli kyl oikeesti ihan hyvä aika lähtea kotiinpäin.


Käytin kotimatkalla syömässä Juuson kaa pizza puokkiin Pizza Expressissä Louhelassa. Ah, smetana special! Tultiin kotiin ja mentiin suoraan nukkumaan. Mä en jaksanu eed pestä meikkejä pois... Ihanaa. Tänään mennään keilaamaan Juuson faijan ja broidin kanssa. Hahah, viimekerrasta on vähän aikaa. Oon varmaan loistava. Toivottavasti en menetä hermojani! Huomenna on mun ja Juuson vika päivä ennen inttiä, ahdistaa.

2 kommenttia: