19.1.2013

Lomilleeee!

Eilen aamulla heräsin ennen herätyskelloa painajaiseen. Näin unta et Juusben lomat oli peruttu... :D Olisin saanu nukkuu tunnin pidempää mut nousin jo vähän sen jälkeen kun olin tohon painajaiseen heränny. Mulla oli kybältä kuvaus Valimossa ja menin sen jälkeen vasta toimistolle. Oli pikkasen kylmää puuhaa ettii kuvauspaikalle parinkymmenen asteen pakkasessa! Löysin kutenki perille.


Meijän toimisto on tosi jees kun paistaa aurinko. Kaikki seinät on täynnä ikkunaa ja valoa tulvii sisään ihan kunnolla. Piristää tosi paljon. Ikkunoista näkee jäätyneelle merelle, oli siistin näköstä kun aurinko alko laskee.



Lähin töistä viiden maissa ja menin Viivin kanssa samalla junalla Martsariin. Alko vähän jännittää ja sydän hyppäs kurkkuun kun samaan junaan hyppäs pari inttijätkää. Kohta Juusokin on täällä! Otin pihalla pari juoksuaskelta ja menin kotiin jännittämään. Vähän jälkeen kuusi ovi kävi ja mun eessä seisoi komein kurkkusalaatti jonka olin koskaan nähnyt ihihi. Hyppäsin kaulaan!


En oo kyl taas hetkeen venannu tai jännittäny mitään näin paljon. Viime sunnuntaina joo, mut oli tää vähän eri kun Juuso tuli KOTIIN. Kiehnäiltiin ja söpöiltiin himassa jonkun aikaa ja mentiin sit Jyväseen syömään.



Juuso otti grilliburgerin ja mä otin maksaa. Annokset oli ihan hyvät ja tosi täyttävät. Mä tulin oikeesti ihan täyteen, kun en oo tässä parin viikon aikana syöny iltasin himassa muutaku jotain näkkäriä. Kun tultiin Jyväsestä himaan, piti mennä aika nopeesti nukkumaan. Juuso varsinkin oli aika poikki. Meil on onneks tällä hetkellä aika samanlainen päivärytmi niin mäkin olin jo valmis menee nukkuu joskus kymmenen jälkeen. Molemmat herätään aamulla aikasin ja mennään suht aikasin nukkumaan. Oli kyl niin siistii päästä taas turvalliseen kainaloon.

Nyt bloggailut sikseen ja viettämään ekaa yhteistä viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti